Milos from Home

Fanart

Author Notes

Brought to you by: The last page's comment section

(Let it be known even if I don't respond to comments because I'm awkward and don't know what to say, I do read and appreciate every one of them~)
Become a Patron! sun

Comments

Hahaha oh wow they kissed! XD that was unexpected!
A surprise to be sure, but a welcome one.
XD Best. Scene. Ever!! XD
I love this.
ROFL hahaha that's funny actually. At least Eevee's and Torchiks reactions.
Hot damn, I called it.
Man i dunno what to say, it was funny for sure, including the reaction of them too.
Lol
is this a joke page or is this official?
@ChaosSeer: It's a joke, no worries haha
oh geez, how did i almost miss that! amazing!